Doktorum bana enfeksıyon ıcın zalaın tek doz vermıstı bırde travazol geçmedi hala geçmiyor iki defa zalain aldım sonra doktoruma söyledim kefir iç dedi ilaç vermedi ancak tadı berbat gelıyor sevemedım. . suan cok fazla kasık agrım var enfeksıyonden kaynaklı oldugunu düşünüyorum.İdrar testim temiz ama bakalım nolacak Doktoruma yazdım bekjlıyorum