minikerdeminannesi
Ben lazerin 2.seansındaydım. Yani 2 kontrolde olmak üzere 4 kez gitmiştim. Baya azalma olmuştu çok rahatlamıştım. Çok az az çıkıyordu. Hamile kaldım bikini bölgesi ve koltuk altı eskisi kadar olmasada rahatsız edecek şekilde çıkmaya başladı. Kollar ve bacaklar bir tık daha az çıkıyor.
Böyle bir plan varsa hiç başlamamakta fayda var bence.
Doğumdan belirli bir süre sonra tekrar gideceğim.
Bu süreçte jiletle idare etmeyi düşünüyorum. Zaten epilasyona gidicem, canımı ağda makine vs daha fazla acıtamam🫣