minikerdeminannesi Kızlar lazer yaptirip hamile kalan var mi , hamilelikte hormanlardan dolayı tüyler tekrardan çıkıyor diyorlar doğru mu bu ?
Canancndn minikerdeminannesi evet doğru lazerden sonra tekrar çıkıyor malesef hormonlar değiştiği için
Dilayyyyy minikerdeminannesi evet ben son seansimi yaptm ve bir sonraki ay hamile kaldim 2.5 ay oldu dogm yapali tkrar cikti ama eskisi gbi degl daha seyrek cikti hatta dun tekrar yazildim lazere
girl_boy_annesi minikerdeminannesi evet canım bekarken bacaklarıma ve yüzüme 6 seans yaptırdım bebek gibi olmuştum kızım doğdu yüzümde yine çıktılar şimdi oğluma hanileyim bildiğin sakallı oldum tüm etkisi gitti 🤕🤕
Alaraacar Evet doğru ben 10 seans lazere gitmiştim hiç kalmamıştı şimdi tekrar çıktı :( doğumdan sonra tekrar baslicam lazere
Nsnese Yunni ben yaptırdım 3 kez falan doğumdan önce 1 kez daha yaptırıcam. Doktoruma sorarak yaptırdım yaptırabilirsin demişti çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. İlk 3.5 ay yaptırmadım
Canancndn minikerdeminannesi benimki şuan çıktı eskisi kadar tamamı değil ama 14. Haftadayım sonra nolur bilemem. Kişiden kişiye değişir diye düşünüyorum
pediatrihemsiresi Ben 3 sene önce buz lazer sonrasında 12 senasn alexander yaptırdım 1 yıl sonrasında gebe kaldım koltuk altım ve genital fışkırdı kol bacak aynı duruyor
Mutlubusrra minikerdeminannesi ben gittim lazere ve şuan 8.ayımızdayız tüyler çıkıyor hamile olsan da olmasan da çıkıyor lazer süreklilik istiyor ama benim aşırı bir artış olmadı aksine hamilelikte daha da azaldı diyebilirim kişinin tüy yapısına bağlı bence bu durum
Terman Maalesef doğru 3 sene önce gittim lazere hiç kalmamıştı hamileliğin üçüncü ayından sonra tekrar çıkmaya başladılar ama doğumdan sonra gidicem yine