asuyalin bitmiyo dediğiniz için iğneliyle ilgili öyle bi soru sordum Lazer benim bitmişti açıkçası gitmiyodum. İğneliye de olumsuz baktınız sandım yani garantisi yok dediğiniz için. Gebelik olmasaydı nekadar devam ederdi tabiki garantisi yok. İğneli iyi mi yani tekrar teyit edeyim bari😂