Baharow
Baharow
Yok lağman sabah saatlerinde bulunduğum ilçe doktoru yaptı.sonra eve geldim yok ağlıyor Napalim ne edelim kendi doktorunuzu aradık anlattık durumu sürekli irtibatayiz zaten.yapilan tahliler normalsa benim yapabileceğim birşey yok dedi.Ama besleyemiyirsam yenidoğan servisine getir.bizde kalktik ilçeden şehir merkezindeki hastanemize