Havva450 Bebeğin beslenmediği için strese giriyorsun, senin stresin bebeğine geçiyor, o huzursuz oluyor sen yine strese giriyorsun. Bu döngüden kurtulman lazım. Yardım alabileceğin biri varsa yanında bulunsun, bebeğin gazı olabilir onu çıkarmaya çalış. Rahatlatıcı bir müzikle stressiz bir ortamda dene. Emzirmeye calısmaktan vazgecme