Gazi varsa havlu ütüle karnina ve ayaklarına koy. Gaza çok iyi geliyor bı sure yap ağlaması azalacak sonra emzir. Ama sen yediğin şeylere çok dikkat et senin yediklerinden süt gazlı olabilir. Benim kzim 1.5 yaşında yenidoğanken ben öyle yapardım. Ama havlu olacak bez falan olmaz.