Bende 34+5deyim. Ellerimde ödem var parmaklarım şiş biraz ve parmak eklem yerlerinde ağrı var. Ödem olmaya başladıktan sonra ağrı başladı zaten. Sabah uyanınca daha çok oluyor ağrı sonra azalıyor. Hamile pilatesine gidiyorum hoca kollarını kalp hizasından yukarda tutarak ellerini aç kapa yap dedi. Başlayıp 10 tane yapıyorum bırakıyorum ama gün içinde birkaç tekrar daha yapıyorum ağrıyı hissettikçe. Sizde deneyebilirsiniz