Ruveyda_baskapan ben şunu farkettim benim de çok oluyor. Uzun süre dönmeden kolumun üstüne yatınca uyuşma daha çok oluyor. Sık sık döndüğümde olmadığını gördüm. Mecbur yatıyoruz sağımıza ya da solumuza ☺️ Bende ödem yok mesela ödemden olduğunu düşünmüyorum. Öyle olsa her zaman uyuşmuş olması gerekmez mi ben uyuyup uyandığımda oluyor