Yaaaa postu görmüşken şuraya ilişeyim 😂
Kızlar benimde 2 erken dogumum var 31 ve 30 haftalık. Şimdi 3. Ye hamileyim 11 haftalık 2 hafta sonra serklaj olacagım. Ya olanlar nasıl süreç geçiriyor. Benim sürekli yatmam imkansız malum 2 çocukla çocugu olan arkadaşlar nasıl yapıyor yardımcı olsanız banada