Merhaba benim de 18de rahim ağzı kısalığı tespit edildi. Tam operasyon olacakken kovid oldum derken derken 19+6 da serklaj oldum. Şimdi 20+6 oldum. Bir hafta geçti bile. Araştırmalardan ve yazanlardan anladığım daha geç haftalarda yapılan serklajlarda çok baskı olmasın diye dikişlere genelde yatış veriyorlar. Ama önlem amaçlı 12. Hafta ve civarı yapılanlar biraz yatıp normal hayata dönüyor.
Elbette tedirginim. Nasıl yatarak geçecek ayrı dert,tuvalete gidebilmek ayrı dert, biraz uzun otursam acaba oturuyorum bişey olur mu diye paniklemek ayrı dert. Ama moralim biraz biraz yerine gelmeye başladı. 24/28/32/36 hep km taşları. Bir bir geçip yavrumu kucağıma alacağım inşallah. Hepimiz alacağız inşallah. Birbirimizin hikayelerini dinleyip umut vermek/almak önemli.
Umarım güzel olacak.