hamzaaybarssmom S1907 inşallah peki sonradan hamile kaldınız mı tekrardan sebebi neymiş öğrenebildiniz mi
hamzaaybarssmom Mercan12 yaa ne güzel maşallah, darısı bana inşallah iki gün sonrasını iple çekiyorum… Düşük için kullandığım ilaçlarım vardı doktorum bırak düşüğün başlasın dedi sizce onları kesin bir sonuç alana kadar bırakmalı mı bırakmamalı mıyım
Mercan12 hamzaaybarssmom Allahim daha güzel mucizeleri sana versin inşallah hayırlı haberini al ne desem yalnis olur ilac konusunda ben bırakmadım bana sabahına kurtaj olacaksın dediğini günü progestan hapını gizlice içtim bir umut dedim insallah sana da en güzelini yaşatsın
hamzaaybarssmom Fatime07 benim düşük tehlikem de vardı ara sıra kanamam oluyordu bundan kaynaklı mı acaba
Haticegg hamzaaybarssmom başka hastane, başka bir doktora daha görünün, benim başıma geldi, kalp atışı durdu kürtaj oldum, inş sizin mucizeniz olur
Ecmozgur Benimde 6 haftada buyumeyı durdurup 8 haftada kaybettım 2 bebeğimide meğer bende kan pıhtılaşması varmış iyice araştırın tekrardan gebeliği düşünün yoksa yıkım oluyo 🥹 suan 30 haftalık sağlıklı bir gebeliğim var tabi tedaviyle birlikte bu haftaya kadr geldik 🙏 Allahım isteyen herkese sağlıklı bir gebelik versin
Gzdde hamzaaybarssmom bn yaşadım ve kürtaj oldum kan pıhtılaşması çıktı kan sulandırıcı igne kullanıyorum.tekrar hamile kaldım 33+2günlük hamileyim
Haticegg Gzdde bende 2.gebeliğimde bebeğimin kalbi durdu, hiç test falan yaomadılar bana, sebebi bilinmez diyip durdu doktor, siz nasıl bi test yaptırdınız? Bende kan pıhtılaşması testi yaptırmak istiyorum nasıl yapılıyor?
Haticegg Gzdde bende 2.gebeliğimde bebeğimin kalbi durdu, hiç test falan yaomadılar bana, sebebi bilinmez diyip durdu doktor, siz nasıl bi test yaptırdınız? Bende kan pıhtılaşması testi yaptırmak istiyorum nasıl yapılıyor?
Hulya1920 Fatime07 siz test felan yaptırdınız kayıptan sonra benimde bebeğim kalbi durdu şimdi tekrar korkuyorum ya aynısı olursa diye
Fatime07 Hulya1920 yaptırdım pıhtılaşma testı normal çıktı tsh yüksek çıktı ilaç kullanmaya başladım bir de doktorum gebeliğin basından coraspirine başladı onu kullanıyorum
Hareketvakti Bende malesef ilk gebeliğimde benzer bir durum yaşadım iki doktora gittim ve radyoloji uzmanına da göründüm sonuç değişmediği için kürtaj oldum. Ama sizin haftanız çok erken bence biraz daha bekleyin zaten haftasına göre gelişip gelişmediğini anlıyorlar. İlk gebelikler de çok fazla bu durum yaşanıyor kaç kişiden duydum. Benim ilk gebeliğim olduğu için test yaptırmadılar çünkü herkeste oluyor dediler. Kovid atlattıysanız kan sulandırıcı yazıyorlar pıhtılaşma olmaması için. Bir de zaten riskli gebelikler düşükle sonuçlanıyor yani kromozom bozuklukları olan bebekler düşüyormuş. Umarım her şey gönlünüzce olur.
Kadriyearslan hamzaaybarssmom ben 7. Haftada duymuştum kalp atışını o da vajinal ulturosanla 5 te keseyi görmüştük sadece
Havvauslu hamzaaybarssmom canım sakin kalmaya calıs ve bir doktoru dinleme kesinlikle baska doktora da git haftan daha erken ama bir kez duydum demiş kaybetmiş olabilirsin ama kesinlikle birkaç gün bekleme yarın direk baska doktora git eger kalp atısı durduysa sizi zehirleme durumu olabilir baska bir doktora git kesinlikle
isimsizzz hamzaaybarssmom 5+4 seniz, cumartesi 5+1 oluyorsunuz, ben hiç duymadım 5. haftada kalp atışı duyanı. Yani bildiğim kadarıyla aşırı erken, eğer kötü bir durum varsa umut vermek istemem ama yine de kalp atışı 6.haftadan sonra duyuluyor ❤️🌷
mucizevar hamzaaybarssmom bu haftada kese görünüyor ancak kalp atışı için çok erken.doktorun bu kadar aceleci olması da iyi değil bence. ben 7+2 duydum.sizin yerinizde olsam imkanınız varsa yarın hemen özelde başka doktora giderdim.üzülmek için erken bence şu anda