hamzaaybarssmom 5+4′üm bebeğimin kalp atışını doktorum cumartesi günü görüyorum dedi ama bugün göremedi. Cuma’da göremezsek kürtaj diyor, başına böyle bişey gelen var mı? Ne yapacağımı bilmiyorum 😔 Bebeğimi kayıp mı ettim 😔
-Papatya- hamzaaybarssmom benimde başıma geldi cnm 9 haftalıkken gelmişti. 4 hastaneye gittim özele falan da gittim hepside aynısını demişlerdi kürtaj olmuştum 😔 inş sende olmaz 🤲🏻 Başka hastaneye git mutlaka.
S1907 hamzaaybarssmom benmde düşüğümde öyle olmuştu ilk 6.haftada kalbini duyduk sonra 7-8haftada bidha gttm bebek gelişmemişti kalbi durmuştu başka doktrada sordm snra kanamam başldı kürtaj oldm inş böyle olmz
Mercan12 hamzaaybarssmom bana 6+5 te doktor kalp atisi yok kurtaj dedi hastaneye yatırdılar Allahtan mi artık ne doktorun o gece babasi vefat etti sabahta yoktu benle ilgilenen olmadı esim çıkış istedi biz başka hastaneye gittik benim miniğim ben burdayım dedi kalp atisi vardi 34 haftamdayim
hamzaaybarssmom Tugce3441 bir kaç gün daha bekleyip başka doktora gideceğim ama başına böyle bişey gelen var mı merak ettim. Cumartesi günü kalp atışı görüyorum dediği zaman da dinletememişti zaten acaba daha erken diye mi bir olmayanda bilir mi
Selamcanim hamzaaybarssmom lütfen bir kaç gün daha beklemeyin. Yarın özele başka bir hastaneye gidin imkanınız var ise. Zehirlenme olmasın öyle Birşey varsa bile.
Fatime07 hamzaaybarssmom canım maalesef benımde öyle durmuştu kürtaj olmak zorunda kaldım tabi ki kolay degil insan cok üzülüyor ama bu da rabbımın takdırı sen sonrası için bir Araştır tahlıl yaptır pıhtılaşma bozukluğu ya da tsh Yüksekliği olabilir her şey yolunda olupta maalesef bu sekılde de olabilir o yüzden üzülme inşallah sağlıklı bir gebelik olsa devam ederdi ama sağlıksız demekki ben de böyle kendını teselli ettim cok şükür su an tekrar rabbim nasip etti İnşallah sana da tez zamanda nasip eder rabbim sağlıklı ve hayırlısı ile 🤲🏻
RehoGelin hamzaaybarssmom kuzum eğer Allah korusun kalbi durmuşsa bebeğin 2 3 gün beklemede sana zarar vermez mi tek yaşıyor olsun hayırlısı ile ama zaten 5+4te kalp sesini duyması zor ama görüyorlar sanırım geç olmadan başka bir doktora git yada ultrasonunun yeni olduğundan emin olduğun biryere
merination 5+4 kalp atışı duymak icin cok erken zaten vajinal ultrason ile mümkün fakat karindan 7-8 de ancak duyuluyor farklı bir doktora gitmenizi öneririm
hamzaaybarssmom Fatime07 aynen öyle ama insan bir anda duyunca çok kötü oluyor ne hissedeceğimi bilemiyorum çok garip bir duygu. O dediğiniz tahliller nedir peki?
Haticegg Fatime07 kan pıhtılaşma testi nasıl oluyor? Bilginiz var mı? 2düşük yaşadım ve artık bundan olduğunu düşünmeye başladım
Hulya1920 Fatime07 siz test felan yaptırdınız kayıptan sonra benimde bebeğim kalbi durdu şimdi tekrar korkuyorum ya aynısı olursa diye
Fatime07 hamzaaybarssmom tsh prolaktin kan pıhtılaşma testı yapıyorlar ve daha da vardır bildiğim bunlar
hamzaaybarssmom -Papatya- inşallah gideceğim zaten iyi bir doğum hastanesine ilk hamileliğim olduğu için bu durum beni etkiledi maalesef
-Papatya- hamzaaybarssmom malesef ilk gebeliklerde böyle sonuçlar çok oluyormuş. Ama inş sizde olmaz. Benimde ilk gebelikte şimdi ikinci gebeliğim 10 haftalık.
hamzaaybarssmom -Papatya- inşallah olmaz dediğiniz gibi, sizde kucağınıza sağlıkla alırsınız umarım miniğinizi 🤲🏻
hamzaaybarssmom S1907 inşallah peki sonradan hamile kaldınız mı tekrardan sebebi neymiş öğrenebildiniz mi
hamzaaybarssmom Mercan12 yaa ne güzel maşallah, darısı bana inşallah iki gün sonrasını iple çekiyorum… Düşük için kullandığım ilaçlarım vardı doktorum bırak düşüğün başlasın dedi sizce onları kesin bir sonuç alana kadar bırakmalı mı bırakmamalı mıyım
busra14044 Bende yaşadım 5 haftalıkken kalp atışı duyduk 7 haftalikta durmuştu başka doktora gittim duyulmadı kürtaj olmak zorunda kaldım. Ama doktorun duyamadiysa bekle ve başka bir doktora git canım inşallah duyarsın dualarım seninle 🙏
durumom2022 Hayırlıca sağlıklı sıhhatli bebeğinizi size bağışlar inşallah Allah 🙏Ben 5. Haftada sadece keseyi gördüm 6. Haftada duyduk sonra 7+ da göremiyorum dedi alttan bakınca gördü sonrasında büyüdükçe karından göründü çok şükür küçücük daha inşallah birşey olmamıştır yeni başlıyordur belki kalp atışı başka doktorlara da gidin biraz da bekleyin bence dediği gibi doktorunuz 5 hafta çok küçük
hamzaaybarssmom Fatime07 benim düşük tehlikem de vardı ara sıra kanamam oluyordu bundan kaynaklı mı acaba
Fatime07 Haticegg onu kadın dolgun doktorları yapıyor sen Araştırma yaptır kesınlıkle bir de tsh değeri de önemli 2.5 altı olmalı