hamzaaybarssmom Kızlar dün özelde iki doktora gittim ilk gittiğim profesördü hatta çok kesin konuştu resmen c.tesi aç gel kürtaj olacaksın ilaçları bırak o zamana kadar düşük olur mu bakalım dedi ve bebeğim için 7 haftalık diyorlar. Yalnız şöyle bir durum var ben evleneli 1,5 ay bile olmadı daha yani bebeğimin 7 haftalık olma ihtimali yok ama ısrarla ilk adet tarihinden itibaren hesaplanıyor döllenme süresi diyip duruyorlar. Hakkımız da hayırlısı olsun inşallah benim de bebeğiminde. İlacımı kullanmaya devam ediyorum ama lekelenmem de devam ediyor. İnşallah güzel haberlerimi yazarım buraya. Hepinize çok teşekkür ederim destek oldunuz Allah razı olsun.
gunesligun hamzaaybarssmom son adet tarihine göre hesaplanıyor. Hepimizin böyle. Benim de kürtajım var. Hayırlısı olsun. Elimzden bişe gelmiyr
isimsizzz hamzaaybarssmom evet hamilelik son gördüğünüz adet tarihinin ilk günü olarak hesaplanır , o zmn 7 haftalık hamilesiniz , hepimizin hamileliği buna göre hesaplandı ❤️
Semaa12 hamzaaybarssmom ben 9 haftalıkken kalbi durmuştu o zaman hiç bir şey anlamamıştım 8 haftalıkken durmuş ben 9 haftalıkken doktora gittim sonra doktora dedim zehirlenme yaparmi kürtaj olana kadar dediki bana çürümeye başlamış bebek bı kaç güne kanaman başlarmış zaten öyle bı gün sonra kürtaj oldum benimkinin sonradan kalbi durmustu ultrasoncu da baktımi kalp atışı olup olmadığına
hamzaaybarssmom benimmdunyamm doktorum 5+1 de duyduğunu ama şuan kalbin durduğunu iddia ediyor 🤷🏻♀️ vajinal ultrasonla baktı neye inanacağımı şaşırdım
Reyhosunannisi 5+4 kalp atışını duyman için çok erken bu haftada bizler keseyi gördük en az 1 hafta bekle sakın bebeği aldırma kalp atışı için 7. Haftada gelin diyor doktorlar kendini strese koyma daha çok zarar vereceksin çocuğa
hamzaaybarssmom Reyhosunannisi bekliyorum şuan zaten beklemekten başka çarem de yok sabredeceğim Allah büyük 🤲🏻
Bernnnaaaa hamzaaybarssmom canım maalesef bende 7+4 te aynı durumu yaşadım 9.haftaya kadar bekledim 3 doktora gittim ama olumsuz oldu maalesef aldılar. İnşallah sen duyarsın. Duyamazsın da kendini yıpratma ben 1 ay sonra hamile kaldım şuan 17+1 haftalık Allahtan umut kesilmez
Haticegg Gzdde bende 2.gebeliğimde bebeğimin kalbi durdu, hiç test falan yaomadılar bana, sebebi bilinmez diyip durdu doktor, siz nasıl bi test yaptırdınız? Bende kan pıhtılaşması testi yaptırmak istiyorum nasıl yapılıyor?
Haticegg Gzdde bende 2.gebeliğimde bebeğimin kalbi durdu, hiç test falan yaomadılar bana, sebebi bilinmez diyip durdu doktor, siz nasıl bi test yaptırdınız? Bende kan pıhtılaşması testi yaptırmak istiyorum nasıl yapılıyor?
Gzdde Haticegg bulundugum şehirde eğitim araştırma hastanesine gittim tıbbi genetik bölümüne anlattım durumumu birtane kürtajım birde kimyasal gebeligim oldu dedm oda hem genetik test hemde digerini yaptı.genetik uzun süre çıkmadı ama digeri 1 ayda cıkıyor..durumun müsaitse özeldede yaptrabilirsn kan pıhtılaşma testini tabiki.bebegin varmı baska
Haticegg Gzdde 6 yaşında bi kızım var, 2.bebeğimin kalbi durdu şimdi 3.hamileyim onda da kanamam ve kahverenkli akıntım var progestan kullanıyorum, pazartesi 7 haftalık olucaz tekrar gidicem hastaneye, ne olup bittiğini görücez inş olumlu olur
RehoGelin hamzaaybarssmom kuzum eğer Allah korusun kalbi durmuşsa bebeğin 2 3 gün beklemede sana zarar vermez mi tek yaşıyor olsun hayırlısı ile ama zaten 5+4te kalp sesini duyması zor ama görüyorlar sanırım geç olmadan başka bir doktora git yada ultrasonunun yeni olduğundan emin olduğun biryere
hamzaaybarssmom RehoGelin vajinal ultrasonla baktığı için kendi doktorum görüyorum demişti cumartesi günü hatta dinletmeye çalıştı ama olmadı falan işte dünde gittiğim de göremiyorum ama bekleyelim inşallah 2, 3 gün sonra duyarız dedi. İki doktora gittim ikisi de aynı şeyi söyledi yarın yine gideceğim başka şehirde başka bir doktora hayırlısı olsun demekten başka bişey gelmiyor elden maalesef
Aminenin_annesi hamzaaybarssmom cumartesi günü 5 haftalk olmuş olur 5 haftalık bebegin kalp atışını duyamaz ki .
RehoGelin hamzaaybarssmom tabii en önemlisi hayırlısı olması Rabbim sevinçli haberler almak nasip etsin 🤍