egemomss ben normalde istediğim zamanlar içmiyordum. Yani ailemin yanına geldiğimde de yaz tatillerinde iş izinlerşnde falan. O zamanlar hiç aklıma gelmlyordu. Ama geri döndüğümde dşrensem de içesşm geliyordu hep ve devam ediyordum. Ama hamile kaldığımds başta eşim istemedi sonrasında da çok şükür bulantıdan içmedim. Şuan ikinciye hamileyim. İlk hamileliğimden beri içmiyorum. Keşke bırakabilseniz ama azaltıyor olmanız da iyi. Belki bu süreçte bırakabilirsiniz. Siz yeterki isteyin çabalayın azaltarak bırakıyorssnz yarın hiç içmeyin mesela.