_momy_ benim doktorda 41 i beklemem dedi dogurdun dogurdun yoksa sezeryan diyor kaka yutma vs riskinden dolayı normal doğum cok istiyorum ama meryem ana otu flaan duydunux mu ondan mı yapsanız ben aldım da yarın acılma vs yoksa yapım diyorum birde benim iki üc gündür rahmimde idrar yolu enfeksiyonu kapmısım gibi kasıntı acı tarzı seyler oluyor yürüdükçe sizde olmusmuydu dogumla alakalı mı acaba diye merak ediyorum