mmihri merhaba suni sancıyla doğum yaptım kendi sancılarım vardı ama açılmamın ilerlemesi için doktorum öyle uygun gördü 4 cmde kalmıştı çünkü açılma. İlk baş yavaş başlatıp ağrının şiddeti çoğalıyor evet biraz ürkütücü geliyor ama sancı ne kadar çoğalırsa bebeğinize kavuşmanız o kadar yakın oluyor öyle düşünün☺️ eşinizden destek alın, ben eşimi o kadar yanımda istedim ki namaz kılmaya bile göndermemiştim onu yanımdan ayrılmasın diye 🙊 size kim iyi gelecekse yanınızda o olsun☺️ suni sancı açılmayı kolaylaştırdığı için süreci de hızlandırıyor aslında. Benim sabah 10 gibi yatışım yapıldı, 11 buçuk gibi suni sancı takıldı ve ikindi ezanı okunurken bebeğim geldi 🥰 inşallah sizin süreç daha hızlı ilerler