_momy_ benim arkadasım 37. Haftasında çatı muayenesi oldu ertesi gün doğum oldu sancısı geldi anlamadı hatta kabızlık falan sandı çünkü bir gün önce hiç öyle birşey dememişti dr u. Bebekte küçüktü de 2200 doğdu. Yani belli olmaz şans bu ya kendiliğinde olur inşallah.