-MinikveAnnesi- Yagmurr--0524 arkadas 51 cm göründüğünü ama 55 cm dogdugunu söylemis bebeginin onu merak ettim yenidoğan kıyafetler oldu mu diye
Yagmurr--0524 -MinikveAnnesi- İnşaAllah öyledir canım boşa evham yapıp bu son zamanlarda kendimize strese sokmak istemiyorum
hilalhanim -MinikveAnnesi- zaten kıyafeti en az 3ay alıyorsun yenidoğan grubu almıyorsun ee hastane çıkışı isimli olanlar 57cm yapılıyor olmaması imkansız
Yagmurr--0524 -MinikveAnnesi- doktorlar artık işleri gereği o kadar duygusuz olmuşlar ki hemen en kötüsünü söylüyorlar diğer şeylere değinmiyorlar hiç
-MinikveAnnesi- Yagmurr--0524 onlar her ihtimali söylemek zorunda malesef söylemese sonradan dogunca vs cıksa bu sefer neden söylemedin dikkat etmedin denir. Tabi biz bunları duymak ister miyiz asla. Allah kimseyi sevdigiyle evladıyla sınamasın
hambostanimEymen Yagmurr--0524 16 haftalıkken boyu 15 cm: ydi 29 haftalık bebeğin uzunluğuna sahip demişti doktor eşimin boyu 180 benim boyum 170 genetik olabilir
Ikigozumuncicegiii Yagmurr--0524 e sorun olsa orada çıkardı zaten takma kafana Allah in izniyle hiç bişey olmaz
findiklibadem hilalhanim hastane cikisi e bebekten aldim 10lu, ama ustlerinde hep 50cm yaziyor, gidip calisana sordum daha uzunu var mi 56cm olani filan, yok hepsi standart 50dir dedi, nasil buldunuz daha uzun hastane cikisi ben bulamiyorum
holly Yagmurr--0524 bebeğim 36/3 de doğdu 44 cmdi. En baştan beri hep minyon dediler bi sıkıntı olmadı şu an 13 aylık ayına göre normale döndü kız bu arada
Yagmurr--0524 holly yani tabikife minyon doğabilir ben buna hiç takılmıyorum. Bana baştan beri hiç öyle bir şey denmedi hep normal dendi. Ve bir anda böyle şeyler ile bu zaman da üzüyor o benim canımı sıktı. Allah uzun ömürler versin yavrucuğuna canım 🌸
holly Yagmurr--0524 amin canım cümlemizin kine ne kadar takma desekte takacaksın anne olunca böyle oluyomus . Başka bi sıkıntısı belirtisi yoksa sadece boydan bişey çıkmaz. Doktorlar mecburen herseyi söylüyo sonra sıkıntı yaşamamak için.Sağlıkla gelsin minik 💕💕
Yagmurr--0524 holly İnşaAllahhhh canım benim çok sağolun 🤍 Buradaki herkes çok destek oldu içimi rahatlattınız az çokk🤲🙏