findiklibadem hilalhanim hastane cikisi e bebekten aldim 10lu, ama ustlerinde hep 50cm yaziyor, gidip calisana sordum daha uzunu var mi 56cm olani filan, yok hepsi standart 50dir dedi, nasil buldunuz daha uzun hastane cikisi ben bulamiyorum
hilalhanim findiklibadem Betül Şeyma cengiz var instagramda betüşün hediyelikleriydi adı ordan yaptırdım ben hastane çıkışımı
findiklibadem hilalhanim ya hic mi bi umit olmaz 50likler 😅 koymasam mi hic acaba cantaya suan 54cm cunku, dogana kadar 56 olur , 50 koymasam mi hic sizce
hilalhanim findiklibadem Valla ben 37de doğurarak yırttım zamanında doğursam 57cm olanlarda olmazdı 😂 inşallah hayırlısıyla tez zamanda doğurursunuz 🌸
Minigim38 Boy kilo genetik oluyor bence strese girmeyin ben 49 cm doğmuşsum down sendromum yok çok sükür 🤲bu doktorlar her zaman en kötüsünü söylüyor. Ben 1. 60 eşim 1.70 boyunda cok uzun bir bebek olacağını düşünmüyorum doktor da minyon olacak demişti