mrvrm Kayseri şehir hastanesi doğum yaptım acilmam 4 cm olunca doktor yatış verdi sexeryan dışında doktorlari görmüyorsunuz acil bı durum olursa o an acilde hangi doktor varsa o müdahale ediyor normal bı odada sancım bekledim kalktım yürüdüm tektim ârada annemin yanına ben gittim o içeri giremiyordu sonra yanıma gelip giden amacı cekenleri gördükçe başta noluyor dedim sonra onlar yapıyor senmi yapamiycana döndü modum özellikle Suriyelileri gıcık gcik sesi hala kulağımda sonra doğum sırasında kanamam durmayinca doktoru cagrdilar doktor ilgilendi benimle ebeler berbattı doktorda iyiydi şansima o şekilde geçti doğum ama tek kişilik odaya düşmem süper oldu çünkü rahatça bebeğimle annemle 1 gün kaldım orada