mrvrm kardesim devlette dogurdu.Sabah 9 da aldilar,gece 11 e kadar kendisinden haber alamadik,yanina asla kimseyi almadilar.Yataga yatirmislar,tuvaletin gelse bile kalkma demisler.Tekerlekli sandalyede cikti baygin gibiydi,o hali gozumun onunden gitmez.Dogum sirasinda da karnindan bastirmislar,zorlamislar kaslari zedelenmis.1.5 yil afedersiniz gazını tutamiyordu,insan icine cikmaz olmustu yeni yeni duzeliyor.Tum bunlari gorunce ilk yavrumu ozelde dogurdum