TinyBabys ben kendim şahidiyim, bende özelede kayıtlıydım devletede…suyum erken geldi bana bebeğin ölecek dedi, Bodrumda kuvest yok, kendisi bakmadı bile..iyiki Bodrum devlet hastanesine gittim 3gün yatırdılar, serumlar taktılar ve 34. haftamdayım çok şükür iyiyim..Valla Devlet hastanesinden şaşmam