Ysmnpmk kuzum benimmm 🥺 sürecimiz aynı bende pko olduğumu öğrendim bu ay . Anlıyorum seni bu yüzden sana diyecek birieyim yok hem maddi hem manevi açıdan çöküş içerisindesin. Eşin kötü bişey dememiş ki bence bu çok güzel birşey yani seni asla bırakmam kendi evlat sahibi olmaktan çok seni sevmiş ve seni kaybetmek istemiyor . Sen duygularını belli ediyorsun emin ol eşinde aynı çöküşleri cekiyor üzülüyor ama senin için hep dik durup ayakta olmalı . O da üzüntüden sana nasıl teselli edeceğini bilemediğinden demiştir 🍀 sakın eşine karşı tavır alıp üzülme o da içine atıyor o da duygusunu belli edemiyor . Bir gün sende bende anne olacaz önce sınavımızı ağlamadan bol bol dua ile geçmemiz lazım yoksa rabbime isyan etmiş oluruz🙏🏻 Rabbime inan ve dua et onun yanında herşey mümkün hiç birşey imkansız değil . Teyzem ebe pko olduğumu öğrenince aradım üzüldüm ve bana dönüp dediki olmayacak olsaydı benim olmazdı tüplerim yoktu ve rahmim yarımdı doktor asla senin çocuğun olmaz dedi bende biliyordum çünkü bunun okulunu okudum dedi . Ama ben dua ettim 5. Yılın sonunda adetim geçince korktum acaba menopoza mı girdim veya giriyorum diye test yapınca öğrendim hamile olduğumu ve 3 kez gebe kaldım dedi . Bunu da sana umut olsun diye anlattım çok şükür bizim bir sorunumuz yok . Belki bu ay tutmayacaktı . Allah seni o üzüntüden korudu belki de . Tutmaması daha büyük üzüntü olurdu senin için düşünsene . Diğer ay belki de hamile olacaksın . Belki de bu ay rabbim seni sınadı bol bol dua et ve çocuk sevindir hayır yap zekat ver canım 🙏🏻🥰 üzülme herşey gönlünce olacak sadece sabır 🍀