Hanımlar 2 veya 3 güne adet olucam bana adetin 3.günü hastane gelmemi söylediler ilaçlarımı alıp. doktor adetliyken alttan muayene falan yapmaz dimi bu konularda hiç fikrim yok ayrıca ilaç olarak 2 kutu ganol f 1 kutu ovitrelle ve 2kutu duphaston yazmıs beni arıyan hastane calısanı tüm ilaçları getirmemi istedi hastaneye bu iğnelerde cabuk bozulan birseymiş çatlatma iğnesi yumurta büyüdükten sonra yapılır diye okudum ama şimdiden neden istiyorlar yoksa o beni arayan bayanmı yanlış bilgi verdi kafamı iyice çorbaya çevirdiler.