Ysmnpmk benimde 1.5 ay önce aşılama yapıldı ve tuttu inşallah sizlerinde tutar. Adetin 2.günü gittim 3.günü gonal-f e başladım kendin karından vuruyorsun göbek deliğinden 3 parmak aşağı sağ sol olacak şekilde sana diyorlar zaten şu gün gel diye ona göre gidiyosun bakıyorlar yumurtalar büyümüş mü diye daha tam büyümediyse iğneye devam ettiriyorlar yine gün verip çağırıyorlar yumurtalar büyüdüyse saat veriyorlar o saat yumurta çatlatma iğnesini vuruyorsun ovitrelleyi. Yine sana onlar gelmen gereken zamanı söylüyorlar 36 saat geçmesi gerekiyor diye biliyorum igneden. Gittiğinde de esin sperm veriyor spermleri yıkıyorlar daha hareketli canlı olanları seçip kataterle sana enjekte ediyorlar biraz ağrısı oluyor yaparken ama ben dayanabildim öyle çok kötü değil zaten çok kısa bi işlem asilama yapıldıktan sonra 10 15 dk yatip kalkıp normal evine gidiyorsun. 2 günde bi ilişkiye girmenizi istiyorlar şansın artsın diye. Alttan muayene oluyor her gitmende de öyle takip ediyorlar ben üniversite hastanesinde yaptırdım güzel ilerledi herşey.