Aysekalkan AsliHa ohh bitmiş hayırla kucağına al 31re girdik ama sabırsız iz biraz poretein kaçağımiz var çok yüksek seviyede 😔takipde yatıyoruz
Imaram3 Aysekalkan evet geçen hafta gittim başı tam aşağıda idi. Sağ sol tarafım acıyor nefesimi toparlayamiyorum sabahları bu haftalar böyleyse ben 38 40 ı düşünemiyorum