Pinar0 Pelinakcn aynıyız sizinle 😇 ben azıcık korkmaya başladım o yüzden böyle sakin sakin zaman geçsin diyorum 😂
Prensesbii15 Gulaybayer bende 12+4 gaz sancısı gibi şiddetli karın agrilarin oldu mu? Ben bugün çok kötüyüm gaz sancım mi var bilmiyorum kasijlarimanagrilar giriyor sabahtan beri
gamzekck Rnaslh ben de yaklaştım, olacakları bana bildirir misiniz mesela karın sertleşmesi kasılma gibi bir tehlikesi varmı
AsliHa Imaram3 sabahları benimde karnımda acı oluyor artık bebek kendisini hazırlıyor o yüzden oluyor diye biliyorum birde kasılması olunca oluyor ama aklımızda yine bir soru işareti kalmasın doktorunuza da sorun