Imaram3 Aysekalkan evet geçen hafta gittim başı tam aşağıda idi. Sağ sol tarafım acıyor nefesimi toparlayamiyorum sabahları bu haftalar böyleyse ben 38 40 ı düşünemiyorum
Aysekalkan Imaram3 🤗😄belli olmur derler 4bebek benim ama hiç 32ustu görmedim 😄bende bilmiyom nasıl bişey o ağırlık şişkinlik
OksijenliSu AsliHa 25+1′iz bizde. 🥴 Cuma günü şeker yüklemesi vardı. Ve bugün minnoşum acayip hareketli yaaa. 🙄🙄 Ve çok gerildi karnım. Oğlumdayken hiç böyle olmamıştım.
Ozay89 OksijenliSu bizde 25+1 inanılmaz aciyor karnim hiç bu kadar hareket etmemişti umarım sagsaglim kavuşuruz bebislerimize
Haybeybi 34+3 olduk çok şükür 😊 30. Haftadan beri yatıyoruz erken doğum tehlikesi var. 37 yi görürüz inşallah 🙏