Benim hamilelik haberim kesinlikle çok fazla şişkinlik ve çok fazla gaz olmasıydı. Hatırlıyorum bana bol olan elbise içinde patlayacaktım yani o kadar şişkinliği vardı adet şişkinliği gibi değildi. Bir de kabızlığım vardı. Başka bir belirti yaşamadım ne kusmam oldu ne başka birşey hala da yok. Tabi 1 ay sonra memelerde ağrı oluyor ama bence kan testi yaptır.