Nazlican46 Saki2909 var gibi gözüküyor ama bu belirtiler aynı zaman da regl olma belirtisi de gösteriyor o yüzden durum karışık
GlsMila Saki2909 çok siyres yapıyosan reglin ondan da gecikmiş olabilir testi sabah ilk idrarla yap negatif çıkarsa git kan ver ona baktır Allah inşallah gönlüne göre verir kuzum
Saki2909 GlsMila yok stres yapacağım bir durum olmadı aslında daha yeni korunmayı bıraktık sayılır.. Ocak ayında prolaktin değerlerim yükselmişti ondan biraz tedirginim yine yükseldiyse diye
Limonzeytin Saki2909 testi bekleyene kadar kan versen orası daha net sonç olur ona göre yol izlersn hayrlısı olsn
Saki2909 Happyyy1 inşallah bugün gidemedim yarın gideceğim İki üç gündür aşırı mide bulantısı ve baş ağrısı çekiyorum bu belirtilere hamile değilsem biraz yıkılırım 😅
2cocukannesiyimm Saki2909 allahım en güzelini en tez zamanda nasip etsin inşallah hamilesindir gece de veriliyor kan bence bekleme hala adet olmadıysan geç döllenme olabılır benim 2 side öyleydi
Saki2909 2cocukannesiyimm normal hastahaneye gidip gebelik testi mi yaptırıyoruz Yarın sağlık ocağına gitmeyi bekleyecektim
2cocukannesiyimm Saki2909 hayır canım ne beklıyosun yarını ben olsam çatlardım meeraktan kocanla gidin hastaneye kan verin 1-1 bucuuk saat arası çıkıyor sonuç beta hcg baktır kafan rahat olur ne sağlık ocağını beklıosun
Saki2909 2cocukannesiyimm of bende çatlıyorum 🥹🥹 ama iki kere idrarda çıkmayınca biraz daha bekleyim demiştim
Selmad Sağlık ocağına gidersen sonuç hemen yarın çıkmaz. Acile gidersen 2 saatte sonuç elinde. Sağlık ocağına gidersen çarşamba alırsın sonuçları
Azraa33 Saki2909 hadi inşallahhh haber edin ama belirtileriniz hamilelik belirtisi aynıları bendede oluyor hamileyken
2cocukannesiyimm Saki2909 hele şükür gidebildin hastneye hadi inşşşşAllahhh rabbim sevinçle eve döndürsün🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Saki2909 Azraa33 hamilelik testlerinde negatif çıkınca acaba psikolojik mi diyor insan ama hala adet olmadım ve kasıklarım çok batıyor mesela afedersin ıkınır gibi yapınca bile batma oluyor
Azraa33 Saki2909 psikolojik olabiliyor canım en büyük belirtide adet öncesi ağrıları hassasmışım hamile kalmışız gibi hissediyoruz psikolojik adet gecikmeleri oluyor maalesef 😞😞