Saki2909 2cocukannesiyimm ya çok tatlısın çok teşekkür ederim inşallah sağlıkla bebeklerini kucağına alırsın 💜 Bende bekleyeceğim bakalım nasip adet olmazsam belki değerler yükselir
Queen1 Kızlar bende bişey sormak istiyorum size benimde kasıklarım ağrıyor ve aşırı karın şişliği var tabi bide göğüs şişkinliği ve ağrısı adetime daha 12 gün var sizce hamile olma ihtimali var mı test falan da yapmadım daha