beyzamci ben gecikmenin 2. gününde 9 değerle öğrendim. Gittiğimde sadece kese vardı. Hatta kese küçük dedi doktor. 3 gün sonra yine gittim kese büyümüştü. Araya bayram girdi boş keseden 10 gün sonra bebeği ve kalp atışını gördük çok şükür. Normalde 7+6 olmasi gerekirken 6+4ile uyumluydu. Geç döllenme dedi doktorumuz. O yüzden biliyorum stresli geçecek ama içini ferah tutmaya çalış. Güzel şeyler düşün