Merhaba ben de adetimin ilk gününde idrar testinde silik ikinci çizgiyi gördüm gece kan testi verdiğimde 8.77 çıktı, 1 gün aradan sonra tekrar kan verdm 15.2 çıktı ve aile sağlığındaki doktor hayatımızda böyle değer görmedl sende sorun var eüşün yaparsın dedi, böyle düşük değerle öğrenip hamile olan var mı ve değer ne zaman yükseliyor. Çok endişeliyim
2_kezannelik