Kan uyusmazligi bende de var arkadaşlar .ilk gebeligimde 28.hatfada iğne yapıldı doğumdan sonra da yapıldımi hatırlamıyorum acil sezeryane alındım o telaşla ne yaptılar hiç hatırımda yok 3 yıl oldu şimdi 2.gebeligim 7+4 haftalığım.bana iğne yapılıp yapılmadığı sistemde çıkar mı bilgisi olan var mi dogum yaptığım aynı hastaneye gidiyorum şu an da