Deletedmom_7 ya çok üzülüyorum 3. Doktorum oldu . Buralar küçük yerler. Doktor bırakmadık :) ilk doktorum çok ilgiliydi ama sürekli gergindi ilacımı yazar mısınız demeye korkardık , ikincisine hiç ulaşamazdık , en son bulduk o da iğne ilaç karşıtı çıktı , bu da çok önemli bir şey