Eminebayram sudamlasi Ninjaturtle Ezgiiss eşimle bende de kan uyuşmazlığı var canim ilk hamileligimde 28. Haftamda doktor vurdu .şimdi ikinciye hamileyim haftaya gene doktorum kan uyuşmazlığı iğnesi yapacağız dedi .benim bildiğim 28 haftada kan uyuşmazlığı olanlara vurunuluyir ben özelde doktora gidiyorum vuracak
Ezgiiss Eminebayram ben de özele gidiyorum ve tonlarca paralar veriyoruz sonuç olarak içimize bile sinemden dönüyoruz
Ezgiiss Mavidunyamm Mavidunyamm başka doktora gideyim hamileliğim boyunca aradığım doktoru ne yazık ki bulamadım bu haftalara gelmeme rağmen
Ezgiiss Hesnagezer07 birde geri dönüşü olmayan bir şey Allah korusun , ben dediğiniz gibi başka doktora görüneyim yoksa içim de rahat etmeyecek zaten
Ezgiiss Denizzeynepelif_22 pozitif çıkınca Zaten iğne yapılmıyor değil mi ? Önemli olan negatiften yapmak , bu arada inşallah sıkıntısız doğum yaparsınız
Hulyaaa1 Ezgiiss ben mecburen değiştirdim doktorumu güvenmediğim için değil ama şuanki doktorum çok daha iyi tüp bebek tedavisi de yapıyor daha bilgili yani büyük ihtimalle sana da 28 . Haftanda vurulmanı söyliycekler canım 🙏🏻
MissBus Ezgiiss 30. Haftaya kadar ara ara testi tekrarladım negatifti hep. 30.haftada iğne oldum. 36/. Haftada pozitif çıktı, titre bakıldı. ½ çıktı. 1/16 değeri ve daha sonrası olmadığı için bir şey yapmak gerekmedi. 39+1 doğum bekliyoruz
Ezgiiss MissBus burdurdayım çok uzağım oralara , yakın olsaydım kesinlikle önerinizi dinlerdim çünkü aradığım doktoru çevre illerde bile bulamıyorum ne yazık ki
Ezgiiss Merveyaz ben De araştırıyorum bir tanesi bile gerek yok demiyor araştırmalarımın , çok huzursuz oldum , doktor BİLe olsa insan yüzde yüz güvenemiyor
Gizmokzilla Ezgiiss benim negatif çıktı hatta bi hamileliğimin başında yapıldı test bi de 28.haftada yapıldı. İkisi de negatif çıktı ama benim doktorum yine de yaptı kendim de hemşireyim vurulması gerekiyor diye biliyorum ama bilemedim yani 🤷🏻♀️
Mavidunyamm Ezgiiss evet ama ben 30 da oldum bir iki haftadan birşey olmaz 28-34 haftalar arasında yapılıyor
Ninjaturtle Ezgiiss sonucum negatif. Benim doktorum da kanama/lekenme olunca haber ver igne yapilacak demedi mesela soylemesi gerekirdi. Gercekten icime sinen doktoru ben de bulamadim ne yazik ki.
Ezgiiss Ninjaturtle size de yapılmadı o zaman değil mi? Bu dönem çok zor bir dönem , aradığı doktoru bulanlar gerçekten çok şanslı 😌
Mavidunyamm Ninjaturtle canım doktor söylemese bile her randevuda söyle sen. Hatta eğer unutuyorsan telefonuna not et. Böyle ciddi konularda doktorlara bakma kendin söyle