Hidayt bende sondayı uyuşukken takmışlardı hissetmedim😂sabah olduğunda çıkartacaklarını söylediler kendimi hiç kasmadım çektiler hiç bişey hissetmedim hatta hemşireye aaa bumuymuş hiç ağrı hissetmedim demiştim😂😂Ama ertesi günler sondanın takıldığı yerde ağrı oluştu🥴idrar yapmak acı veriyor yani😡