Night anestezi uzmanları çok kötüydü ve bunu yaşamadan bilmek imkansız 🥺 4 defa spinal iğne yaptılar belime. Ben ağladıkça bağırıp çağırdılar birde , medical park hastane de. Sonunda uyuşturdular. Doktor doğumda beni keserken, yemekten konuşuyordu , kendimi av onları yam yam gibi hissettim bir an ve midem bulandı kusasım geldi mide boş olunca kusamadım müdehale etmediler , ben kızdım ameliyat esnasında öyle müdehale ettiler, seruma ilaç verip ağzıma hava verdiler vs. Ameliyat sonrası ilk yürüyüşte zaten çok çok zor oldu yetmezmiş gibi hemşire çıplak yürüttü 🤦🏻♀️ O an oda da eşim, temizlik görevlisi annem hemşire ben vardık ve çok utanmıştım , can acısı başka birşeydi. Korse takana kadar bağırsaklarım ayaklarımın ucuna dökülecek sandım ama çok şükür korse yi bir taktım aman Allahım hayat buymuş dedim. Daha çok kötü geçti benim ki de boşver şimdi bunlar yine hafif olanları. Söylersem herkes çok korkar bende kalsın. Ama şunu unutma ki ameliyat olmak başlı başına çok çok zor birşey ki hele de sezaryen için. Kaç kat kesiliyorsun toparlanman zaman alıyor , canın acıyor ama sonunda toparlanıyorsun şükür ki