minigiminannesi03 ebrarmom08 canim çarşamba günü 2tane test aldim ikiside bozuk çıktı pazartesi yada salı günü hastaneye gidip kan verecem
Merveeall ebrarmom08 canım hayırli olsun bal gibi hamilesin ama her ihtimale karşı kan testine git bence
ebrarmom08 Merveeall 2 test yaptim 2 side pozitif canjm 😍❤ biraz daha bekleyip kan testine gidecem insallah ❤
Haticeeklyc Benimkide böyle çıkmıştı reglime 4 gün varken 😂 ilk yaptığımda aşırı silik çıkmıştı yanlış olabilir falan dediler iki test aldım ertesi sabah yaptım ikiside silikti pazartesiyi bekleyip kan vermiştim pozitif çıkmıştı ☺ şimdi 27 haftalığız
Yahsialeyna [silindi] ya benimde aklıma geldi yorum göremedim bugün doğurdumu acaba diye postlarda doğurmadığını görüyordum hala aynı moddaymışsın 😂😂
[silindi] Yahsialeyna yok yok bizim kiz gelmiyor 5 dakika once kayinvalidem aradi oda dedi naptin dedim tum forum hizaya girdik bekliyoruz ama yok… Guinness rekorlar kitabina gircez biz yavrumla son kararimiz bu gelinlikle cikacak damat da ya rihannanin oglu yada @Biroglanannesiii nin oglu dedik olsun kizda onayladi bakcaz artik…
minigiminannesi03 ebrarmom08 bende demin yaptim pozitif çıktı canim suhpem vardı ama umutlanmak istemiyordum bilemiyorum