ebrarmom08 2 3 aydır gebelik düşünüyorduk. Bugun adetim 2 gün geciktigi icin test yaptim ve 5 dakikada 2nci silik cizgiyi gordum bu testlerde once pozitif sonra negatif gorenler oluyormu acaba? ❤
[silindi] ebrarmom08 ben kaset teste guvenmiyorum bacim :D hamile olsamda negatif verdi bana bu meretler bi tik ust seviye olan testler var onlarla dene yada acile git kan ver bi oyle emin ol. Bosuna umutlandirmak , hayal kirikligina sebep olmak istemem…
Yahsialeyna [silindi] ya benimde aklıma geldi yorum göremedim bugün doğurdumu acaba diye postlarda doğurmadığını görüyordum hala aynı moddaymışsın 😂😂
[silindi] Mavidunyamm esimin is yerinden arkadasinin da karisi hamile , kadin 33 deydi ben 37 ben 41 oldum doguramadim , 37 de kadin dogurdu :D
crazymommy Benimde böyle çıktı 2 gün sonra regl oldum bence kan vermek için biraz bekleyin sonra çok üzüyor
ebrarmom08 crazymommy 2 tane test yaptim erken gebelik tetside yaptim ikiside boyle canim rengi dahada koyulasti hatta 😍❤
hemsireanneeee [silindi] doktor gecikmesinden dolayı bir sıkıntı görüyor mu acaba işte kakasını yemesinden filan endişe ediyor mu mesela