[silindi] Yahsialeyna yok yok bizim kiz gelmiyor 5 dakika once kayinvalidem aradi oda dedi naptin dedim tum forum hizaya girdik bekliyoruz ama yok… Guinness rekorlar kitabina gircez biz yavrumla son kararimiz bu gelinlikle cikacak damat da ya rihannanin oglu yada @Biroglanannesiii nin oglu dedik olsun kizda onayladi bakcaz artik…
Biroglanannesiii [silindi] Git suyun için de otur biraz squat yap kuzum vallahi ben patladım sen nasıl dayanıyorsun 😂😂
[silindi] Biroglanannesiii dayanamiyorum activating labor , suda oturma hurma squat korunmasiz iliski ama yok… Dayanamiyorummmmmmmm !!!!
Biroglanannesiii [silindi] Kanka dur şimdi olay var eltim kaynımı aldatıyor postuna gel senin doğacağın yok 😂😂
Sifa5 Pozitif inşallah eşinle birlikte kan testine kooooş :) benim bundan yok hamile olduğumda bile negatif çıkmıştı kanda öğrendim :(
ebrarmom08 Sifa5 kan icin biraz beklemek istiyorum aslinda ama bakalim 5. 6. haftaya kadar bekleyebilirsem. Hem kese icin hem kan icin gitmis olurum diyorum ama baklim ❤
cansinan merhaba 1 yıllık evliyim bu ay eşim çocuk istediğini söyledi korunmasız ilişkı yaşadık ama 12 gün geçti adet oldum ama adetim ilk defa 4 gün sürdü normal mi?
hemsireanneeee [silindi] doktor gecikmesinden dolayı bir sıkıntı görüyor mu acaba işte kakasını yemesinden filan endişe ediyor mu mesela
cansinan bu ay birdahaa deneyıp tekrar olmasa öyle doktora gitmek istiyorum kötü bişey varsa hayal kırıklığına uğramak istemiyorum endişe ediyorum😕
minigiminannesi03 ebrarmom08 bende demin yaptim pozitif çıktı canim suhpem vardı ama umutlanmak istemiyordum bilemiyorum
minigiminannesi03 ebrarmom08 sagol balım bakalim doktora gidip keseyi falan görecem inşallah bu hafta giderim