Ipeksari57 BeggMm Karan adını inanır mısın bayramda abim önerdi ben beğendim ama eşim karam var çikolata onunla alay ederler dedi 🤦♀️
Dilek25 BeggMm babasıyla beraber koyduk ilk Kızım Asel 🥰 ikinci kızım yolda Onuda Ahsen koyduk yine beraber 😍
Ipeksari57 BeggMm Sormaa sormaa birsey beğenmesi baya zor. 🤦♀️😅 hata akşam doğsun da oğlum yüzüne bakınca ona yakışan isimi buluruz diyo. Yaa diyorum son ana kalmasın ama durum bu 😅
Hifu16 BeggMm gerçekten öyle defne ve bilge arasında kaldık ama eşimle bir türlü anlaşamıyoruz. Bugün dedi artık ben bı sana sunum hazırlayınm karar verelim😅 nasıl sunum hazırlayacak merak ediyorum
Deletedmom10846 BeggMm iki oğlumda da iki isim koyduk birini babası birini ben. Ama onayı ikimiz verdik hep❤️ Oğlum 3 yaşında Yavuz Uras. Kardeşi de yarın doğacak inşallah Çağan Kutay olacak🥰