Gulays BeggMm kızım olsaydı bade neva koyacaktım ama oğluşum olacakmış yağız ege istedim eşimin adı Ercan Gülay Ege baş harflerimiz oldu
[silindi] BeggMm Rüyamda kızım olduğunu ve babasının ismini Ravza koyduğunu hatta ben neden Ravzanur değil demiştim Ravza olacak demişti eşim kızım olursa Ravza koyacam dedim ve oldu Ravzamız 36+0 haftalık sağlıkla gelsin bebişler 🥰
eminegulbalci BeggMm oğlum var Emir Ali ikinciye hamileyim ama cinsiyeti belli değil kız olursa Ela erkek olursa Bahadır Alp koycaz
Eren_umay2 BeggMm Eşim ve ben koyduk Mehmet Eren mehmet hem kayınbabamın ve benim babamın adı erenide ben istedim sevdiğim bir isimdi
Eren_umay2 BeggMm güzel mi oldu kötü mü oldu belirsiz şimdi olsaydı sadce eren koyardım aile ismi vermeye karşıyım eşim istedi yani sırf yoksa ertuğrul gazi koycaktı çok ağır bir isim ve benim hoşuma gitmiyor