BeggMm Bulalım valla güzel teyzesi💜🌸 yoksa bebiş olarak kalacak oğlum 😔 ayy karnımın seviyorum ya mesela kızıma hep adıyla seslendirdim ama oğlumda bi nasip olmadı. Ablasına uyumlu olsun istiyorum o da zor. Bir ara qma bak yalan yok kuzey düşündük o da anlık dün aklıma Alper geldi esim tabi beğenmedi ya mırın kırın ediyo bir isim fikri sununca hevesom kırılıyor. O mesela melih falan dedi begenmesem de onun gibi yapmadım ufff napıcam ben yaa 😔😔