minikmucizemmmmmmm MomSes kızım geliyor Allah’ın izniyle 🌸 bu cmtesi kontrolüm var ilk nst bağlanacak bakalım 😄
123xyz Esss__ aslında doğum paketini gebeliğin ilk haftalarında öneriyor ümit hoca cunku gebelik başında istenen bir sürü test var zaten o testler başlı başına 1500 tl tutuyordu bana ister devlette yaptır istetsen burda dedi bende hata yapıp devlette yaptırdım o saatten sonra da dogum paketini almak mantıklı gelmemişti hatta oda aynı şeyi demişti asıl o testler maliyetli almasanda olur diye.Ama enflasyon malum alınmış alınmış oluyor her daim.Sen gec başladıysan doktora o yüzden doğum paketinden bahsetmemişlerdir
Ceviz-10 123xyz Ümit hanım ve funda hanım için paket alınmıyor diye söylenmişti bize ama baştan almadığımız için mi öyle dediler acaba 🙁
enesayazmoom Smyye1B muayene ücreti ve doktorunuzun ismi nedir.,? Eşim fiziğe gidiyor medar da geçen gün gittik çok beğendik hastaneyi ama kendi doktorumu da hemen bırakmak istemiyorum 20 haftalık olduk şuan başka doktora gitsem bakar mı onu da bilemiyorum doktorunuz nasıl di
Smyye1B enesayazmoom 2 ay oldu doğum yapalı muayne ücretine ve doğuma zam gelmiş olabilir biz indirimli 195 oduyorduk . Doktorum Hatice Funda Ulay Uyanık’tı ben çok memnun kaldım kendisinden 21.ci haftamda ona geçiş yaptım .😇 Çok tatlı ve ilgili bir hanım efendi.
Meshra_15 68Tazeanne civardaki tek özel hastane bide Suriyeloler çok fazla nüfus artışı oldu haliyle onlar hep oraya gidiyor
Meshra_15 68Tazeanne ama bildiğin doğum hastanesi olmuş ben olsam hastane bünyesinde kadın doğumu ayiririm başka bir binaya h doktorlar acisindan iyi olur hem hastan açısından çocuk hastalıklarıyla doğum başka binada olmalı bence cunkunoyle böyle değil yoğunluk
Ceviz-10 123xyz Biz de 7. Haftada Funda hanıma gittik, çok memnun kalmadık. Ümit hanım çok tavsiye edildiği için onu denemek istedik,paket kapsamında değil denildi 😕 Şuan 14haftalığız paket almamız çok iyi olacak ancak hala dr karar veremedik 😕
MomSes minikmucizemmmmmmm benimde bu cumartesi 🤣🤣 ama ben en son 30da gitmiştim Nst falan dememisti bakalım ne diyecek belki bı sonraki hafta girerim
123xyz Ceviz-10 cok şaşırdım ümit hanımın paket anlaşması olmamasına belkide hasteneden mi ayrılacaktır nedir.Ben 25.haftamdayım bana sizden önce kendi söylemişti hatta, paketi ve asistanı
Anne4141 68Tazeanne merhaba…devlette hangi hastane ye hangi doktora gidiyorsunuz. Ben 16 haftaligim.bir kere sopaliya gittim. Alikahya da dogun yaoarim buyuk ihtimalle ama hic gitmedim.biraz uzak kaciyor.ama dogum dan once bir kere muayene gitmek gerekiyor.herhalde.bilginiz var mi
MomSes Anne4141 sopalida kadın doğumu tamamen kaldırdılar sadece dönüşümlü olarak tek Dr poliklinik açıyor. Ve o da hiç ilgilenmiyor ben üç dört kez gittim her seferinde cihazımız bozuk vs saçma sapan şeyler söylendiler
minikmucizemmmmmmm Biranneikibebe tabi ki ne zman yazsam yanit alıyorum gün içerisinde mutlaka dönüş yapıyor her konuda ☺️
Ceviz-10 123xyz Ben de bayağı üzülmüştüm yok dediklerinde çünkü onun için paket almaya gitmiştik, bu hafta gidip tekrar sorayım olmadı dr hanımla bir konuşayım neden olmuyor diye 😕
minikmucizemmmmmmm MomSes ahaahaha belki de aynı saate denk gelicez kız 😂 ben en son 32+4 te gittim 34 te nst dedi sordum çünkü ben ne zmaan diye 😄
MomSes minikmucizemmmmmmm saat kaçta randevun :D ya benim iki hakkım kaldığı için acaba bir hafta daha beklesem mi diyorum ama 4 hafta olcak bu cumartesi gitmeyeli
minikmucizemmmmmmm MomSes hiç bekletme canım zaten 36 dan itibaren haftalık cagiracacak kontrol zamanın bitmeden gitmiş olacaksın hakkıni sonuna kadar kullanmış olursun bu şekilde ☺️