minikmucizemmmmmmm MomSes hiç bekletme canım zaten 36 dan itibaren haftalık cagiracacak kontrol zamanın bitmeden gitmiş olacaksın hakkıni sonuna kadar kullanmış olursun bu şekilde ☺️
yaaggmurrr AgahAli muayene ücretlerine zam geldi ama doğum fiyatı aynı yılbaşında zam geliyormuş onu sormadım ama benim doğum yılbaşından önce olduğu için
MomSes Anne4141 sopalida kadın doğumu tamamen kaldırdılar sadece dönüşümlü olarak tek Dr poliklinik açıyor. Ve o da hiç ilgilenmiyor ben üç dört kez gittim her seferinde cihazımız bozuk vs saçma sapan şeyler söylendiler
Oznur1_23 minikmucizemmmmmmm gerçekten çok çok iyiymiş bugün bizede kapı süsü dediler de onu bize verecekler mi sormayı unuttum çıkarken 🤭
minikmucizemmmmmmm Oznur1_23 siz yeni mi aldınız paketi ne kadar ücret ödediniz ? Veriyorlar canım tahta isimlik zaten, normalde kapı süsü yaptırdım ama hastaneye getirmek istemedim biri en azından evde temiz mikropsuz dursun dedim kararım degismezse öyle yapicam 🤗
Oznur1_23 minikmucizemmmmmmm ben paket halinde almafim muayene falan dahil değil hiç birşey sadcee doğum ve doğumdan sonra yapılan ilk tetkikler içinde
Ceviz-10 Esss__ , Evet geçen hafta söylendi. Doktor değiştirip Ümit hn. geçmek istedim,paket yok denildi. Başka dr muayene oldum ama emin olamayınca paketi almamıştık. Bu hafta da doğum ücretine ve pakete zam gelmiş maalesef çok kötü bir şanssızlık oldu 🙁
Oznur1_23 minikmucizemmmmmmm bende senin dediğin gibi bilmiyroum keşke öyle olsaydı bizim de öyle daha uygunmuş
minikmucizemmmmmmm Oznur1_23 doğum ve sonrası için, paket içinde ne var ve ne kadar? Gerçekten ben çok uyguna aldım çok iyi denk geldi benim için 🤗
Oznur1_23 minikmucizemmmmmmm ibebek dogunca topuk kanı hastanede kalmamız benim ilk tetkikler kan idrar kapı süsü dedi bazka da yok