gorky 68Tazeanne Valla bu aralar sanırım öyle Temmuz öncesi sezeryan 6.5muş şimdi 7 olmuş değişmez dedi oradaki görevli bayan ama hiç bilmiyorum
minikmucizemmmmmmm MomSes bebiş kız mı erkek mi? belki de aynı zamanlarda doğum yapariz 🤗 sezeryan mi normal mi düşünüyorsunuz
Esss__ minikmucizemmmmmmm kaç haftalik hamilesiniz? Dogum paketini ne zaman aldınız? Erkenden aliniyor mu?
minikmucizemmmmmmm Esss__ 33+6 dayım ikili tarama testinden önce aldım doğum paketini onun için ayriyetten ücret ödememek adına ne kadar erken o kadar iyi yani 🤗
Esss__ MomSes @minikmucizemmmmmmm kızlar ben anlamadım. Siz gebeliğin başında doğum paketi aldiniz muayene ucretleri de bunun icinde mi oluyor yani? Bende medical parka gidiyorum ama bu sekilde paket alındığını bilmiyorum. Biraz açıklayıcı yazabilir misiniz? Tesekkur ederim 🌸
MomSes Esss__ evet her doktorun doğum paketi oluyor sanırım yani Ünal beyin vardı. Ben ilk 9 haftalikken gitmiştim. O gün doğum paketi aldım 11 bindi. Ama şuan artmış sanırım. 8 muayene hakkın oluyor. 5 Nst. Sezeryan veya normal doğum bu fiyatın içinde. Hastanede iki gün yatış vs hakların oluyor.
minikmucizemmmmmmm Esss__ evet canım tarama testi öncesi aldım, bende birinden duyup sormuştum hastaneye iyi ki de öyle yapmışım muayne ücreti vs herşey içinde oluyor yukarda açıklamasını yapmıştım, bakabilirsin istersen canım 🤗
Esss__ MomSes bize hiç kimse böyle bir şey söylemedi bilseydim ben de alırdım. 20 haftalık hamileyim. Muayene ucretlerini karşılıyor olması bile bir artı. Ben dogum ucretlerini sorduğumda 6.800dü. Erkenden dogum paketi alındığını bilmiyordum. Her durumda zarardayiz şu an :(((
yaaggmurrr 68Tazeanne cihan hastanesi Betül nalbant a gidiyorum doğum 5800 sezeryanda normalde aynı sadece sezeryanda narkoz ücreti ödüyorsun 300 TL ilgi alaka olarak çok memnunum doktorumdan
AgahAli yaaggmurrr Bu fiyat güncel mi çünkü muayeneye yeni zam geldi bende Betül hanımın hastasıyım ve inşallah doğumumu da orada düşünüyorum
MomSes Esss__ bana da doğum 7 buçuk denmişti. O yüzden paket mantıklıydi. Ama bize daha ilk gittiğimde Ünal bey söylemişti böyle bir şey olduğunu.
123xyz Esss__ aslında doğum paketini gebeliğin ilk haftalarında öneriyor ümit hoca cunku gebelik başında istenen bir sürü test var zaten o testler başlı başına 1500 tl tutuyordu bana ister devlette yaptır istetsen burda dedi bende hata yapıp devlette yaptırdım o saatten sonra da dogum paketini almak mantıklı gelmemişti hatta oda aynı şeyi demişti asıl o testler maliyetli almasanda olur diye.Ama enflasyon malum alınmış alınmış oluyor her daim.Sen gec başladıysan doktora o yüzden doğum paketinden bahsetmemişlerdir
yaaggmurrr AgahAli muayene ücretlerine zam geldi ama doğum fiyatı aynı yılbaşında zam geliyormuş onu sormadım ama benim doğum yılbaşından önce olduğu için