Evim bahçeli, oturma odası bahçeye bakan kısmında duvar yok full cam. Kışın çok iyi ısınıyorum. Yazın ise kapı hep açık zaten bahçede gibiyim. Kışın manzarayı, yazın yağmuru seyretmek istediğin zaman ızgaranı yapmak çocuğunun özgür büyümesi avantaj, minnak misafirler dezavantaj 😅 Karıncalarla kanka olmuştuk bir ara şimdi sağ olsunlar pek uğramıyorlar. Börtü böcekler illaki oluyor ama uygun ilaç ile üstesinden geliyorsun🌸