Yaz gelince kızımı asla eve sokamıyorum sürekli dışarıda bu çok güzel bişey, dışarı salıncak kurduk yaşına uygun motor bisiklet araba vs kullaniyor çok seviyor, toprakla oynuyor çiçek topluyor haliyle kışın da zaptemesi zor oluyor :) bizde yeşillik sebze vs ekiyoruz hobi olarak yoksa çay kahve keyfi muazzam oluyor. Eksi olarakta böcek olabiliyor bazen evde karınca örümcek vs onuda ilacla ve sineklikle hallediyoruz